Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

spec tech

Załącznik nr 7

do specyfikacji istotnych

warunków zamówień

 

Specyfikacja Techniczna

I. Na wykonanie usługi polegającej na kompleksowym sprzątaniu:

1.     Hali widowiskowo-sportowej przy ul. Sempołowskiej 3C w Sławnie.

2.     Hali sportowej w Sławnie, Plac Sportowy 1

3.     Biuro Ośrodka Sportu i Rekreacji  w Sławnie,  Plac Sportowy 1

II. Przedmiotem zamówienia jest:

1. Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości hali widowiskowo-sportowej w Sławnie przy ul. Sempołowskiej 3C o powierzchni całkowitej 1970,63 m2

1) metraże pomieszczeń do sprzątania:

L. p.

Nr pom.

Nazwa pomieszczenia

Pow. użytkowa

m2

Posadzka

1

23

Hala sportowa

985,57

PNS Pulastic RDT

2

23

Widownia

140,09

PNS Pulastic RDT

3

6

Siłownia

63,27

PNS Pulastic RDT

4

5

Salka fitness

62,52

PNS Pulastic RDT

5

7

Pokój administracyjny

20,17

PNS Pulastic RDT

6

7a

WC + natrysk

10,33

Terakota

7

4

Szatnia dla widzów

10,02

PNS Pulastic RDT

8

3

WC dla widzów-męskie

7,26

Terakota

9

2

WC dla widzów-damskie

6,62

Terakota

10

1

Portiernia

7,26

PNS Pulastic RDT

11

19

Szatnia

16,69

PNS Pulastic RDT

12

19

Przedsionek

2,63

PNS Pulastic RDT

13

19

WC dla niepełnosprawnych

4,75

Terakota

14

19

Natryski

23,17

Terakota

15

17

Pomieszczenie gospodarcze

2,38

PNS Pulastic RDT

16

16

Przedsionek

3,32

PNS Pulastic RDT

17

16

Szatnia

19,60

PNS Pulastic RDT

18

16

Natryski

23,17

Terakota

19

16

WC

2,22

Terakota

20

15

Przedsionek

2,63

PNS Pulastic RDT

21

15

Szatnia

19,11

PNS Pulastic RDT

22

14

Pokój nauczycielski

11,16

PNS Pulastic RDT

23

13

Pomieszczenie gospodarcze

2,42

PNS Pulastic RDT

24

12

Przedsionek

2,62

PNS Pulastic RDT

25

12

Szatnia

18,17

PNS Pulastic RDT

26

12

Natryski

23,35

Terakota

27

12

WC

19,60

Terakota

28

11

Przedsionek

3,51

PNS Pulastic RDT

29

11

Szatnia

18,88

PNS Pulastic RDT

30

10

Pomieszczenie gospodarcze

2,42

PNS Pulastic RDT

31

9

Magazyn sprzętu sportowego

50,90

PNS Pulastic RDT

32

-

Hole komunikacyjne

156,14

PNS Pulastic RDT

33

-

Hol  wejściowy

50,12

PNS Pulastic RDT

34

22

Kawiarnia

23,97

Terakota

35

22

Bufet

7,90

Terakota

36

22

WC

1,18

Terakota

37

22

Korytarz

1,71

Terakota

38

22

Magazyn

2,22

Terakota

39

Box 1

Przedsionek

3,48

Terakota

40

Box 1

Pokój noclegowy – 2 os.

8,97

Wykładzina PCV

41

Box 1

Pokój noclegowy – 3 os.

14,43

Wykładzina PCV

42

Box 1

Łazienka

4,15

Terakota

43

Box 2

Przedsionek

3,48

Terakota

44

Box 2

Pokój noclegowy – 2 os.

10,64

Wykładzina PCV

45

Box 2

Pokój noclegowy – 3 os.

14,43

Wykładzina PCV

46

Box 2

Łazienka

4,13

Terakota

47

Box 3

Przedsionek

3,48

Terakota

48

Box 3

Pokój noclegowy – 2 os.

8,97

Wykładzina PCV

49

Box 3

Pokój noclegowy – 3 os.

13,75

Wykładzina PCV

50

Box 3

Łazienka

4,15

Terakota

51

Box 4

Przedsionek

3,50

Terakota

52

Box 4

Pokój noclegowy – 2 os.

9,45

Wykładzina PCV

53

Box 4

Pokój gospodarczy

14,48

Terakota

54

Box 4

Łazienka

4,15

Terakota

55

-

Wejście główne

6,75

Terakota

56

-

Wejście box 1

2,29

Terakota

57

-

Wejście box 2

2,29

Terakota

58

-

Wejście box 3

2,29

Terakota

59

-

Wejście box 4

2,29

Terakota

 

2) zestawienie podłóg i posadzek:

- Poliuretanowa Nawierzchnia Sportowa RDT            - 1.671,60 m2

- terakota                                                                   -    215,36 m2

- wykładzina PCV                                                      -      80,64 m2

 

3) powierzchnie przeszklone:

- drzwi                                                                      -      26 m2

- okna                                                                        -    152 m2

- ściana osłona nowa przeszklona                                -    286 m2

- daszki nad wejściami                                    -      19 m2

 

4) zestawienie armatury sanitarnej:

- podajnik papieru toaletowego                                   -        9 szt.

- podajniki do ręczników jednorazowych                    -        7 szt.

- automatyczne mydelniczki                                         -        7 szt.

- muszle ustępowe                                                      -        9 szt.

- prysznice                                                                  -      19 szt.

- umywalki                                                                  -        7 szt.

- pisuary                                                                     -        3 szt.

- zlewozmywaki                                                          -        2 szt.

- kosze na śmieci                                                        -      14 szt.

- kosze na śmieci zewnętrzne                                       -        1 szt.

 

5) harmonogram prac:

a) grupa 1 – Hole komunikacyjne, hol wejściowy

- odkurzanie i wycieranie na wilgotno powierzchni podłóg                                       - codziennie

- mycie mechaniczne posadzek zaleconymi środkami                                  - codziennie

- wycieranie na wilgotno lub odśnieżanie wejścia głównego                                    - codziennie

- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek                                           - codziennie

- przecieranie parapetów                                                                                                  - codziennie

- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych                                                     - codziennie

- mycie okien i parapetów zewnętrznych                                                                       - 1 x w miesiącu

- czyszczenie osłon oświetlenia                                                                                      - 1 x w miesiącu

- czyszczenie grzejników c.o.                                                                                           - 1 x w miesiącu

 

b) grupa 2 – Hala sportowa, trybuna

- odkurzanie nawierzchni hali po zajęciach szkolnych                                 - codziennie

- odkurzanie i mycie maszynowe nawierzchni hali zaleconymi środkami  - codziennie

- miejscowe usuwanie intensywnych zabrudzeń zalecanymi środkami                    - wg potrzeb

- odkurzenie i  przecieranie na mokro trybun drewnianych                                        - codziennie

- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek                                           - codziennie

- przecieranie na mokro ławek gimnastycznych                                                           - 1 x w tygodniu 

- przecieranie na mokro drabinek gimnastycznych                                                      - 1 x w tygodniu

- przecieranie na mokro kratek wentylacyjnych                                                           - 1 x w tygodniu

- przecieranie na mokro osłon nagrzewnic                                                                    - 1 x w miesiącu

- czyszczenie osłon oświetlenia bocznego                                                                    - 1 x w miesiącu

- przecieranie na mokro  konstrukcji koszy do koszykówki bocznych                      - 1 x w miesiącu

- przecieranie na mokro tablicy wyników                                                                      - 2 x w roku

- tablic głównych i bocznych do koszykówki                                                               - 2 x w roku

- dwustronne mycie ścian osłonowych przeszklonych na wysokości                     - 2 x w roku

 - przecieranie na mokro  konstrukcji koszy głównych                                - 2 x w roku          

- czyszczenie osłon oświetlenia górnego                                                                      - 2 x w roku

- przetarcie na mokro konstrukcji drewnianej sufitu hali                                             - 2 x w roku

c) grupa 3 – Siłownia, salka fitness

- odkurzanie nawierzchni salek po zajęciach szkolnych                                              - codziennie

- odkurzanie i mycie maszynowe nawierzchni salek zaleconymi środkami               - codziennie

- miejscowe usuwanie intensywnych zabrudzeń zalecanymi środkami                    - wg potrzeb

- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek                                           - codziennie

- przecieranie na mokro parapetów                                                                                 - codziennie

- mycie luster                                                                                                                     - wg potrzeb

- mycie i dezynfekcja hantli i gryfów                                                                              - codziennie

- mycie i dezynfekcja tapicerowanych urządzeń do ćwiczeń                                      - codziennie

- przecieranie na mokro drabinek gimnastycznych i szafek                                        - 1 x w tygodniu

- mycie i dezynfekcja pozostałych urządzeń do ćwiczeń                                            - 1 x w tygodniu

- mycie i dezynfekcja karimat, piłek, stepów i pozostałego wyposażenia- 1x w miesiącu

- mycie okien i parapetów zewnętrznych                                                                       - 1 x w miesiącu

- czyszczenie osłon oświetlenia                                                                                      - 1 x w miesiącu

- czyszczenie grzejników c.o.                                                                                           - 1 x w miesiącu

- wietrzenie pomieszczeń                                                                                                  - wg potrzeb

 

d) grupa 4 – Szatnie

- przecieranie na mokro nawierzchni szatni po zajęciach szkolnych                         - codziennie

- mycie nawierzchni szatni zaleconymi środkami                                                         - codziennie

- miejscowe usuwanie intensywnych zabrudzeń zalecanymi środkami                    - wg potrzeb

- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek                                           - codziennie

- przecieranie na mokro ławko-wieszaków                                                                     - codziennie

- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych                                                     - codziennie

- czyszczenie osłon oświetlenia                                                                                      - 1 x w miesiącu

- czyszczenie grzejników c.o.                                                                                           - 1 x w miesiącu

 

e) grupa 5 – Sanitariaty, natryski

- mycie, oczyszczanie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, podłóg i ścian              - codziennie

- mycie armatury  i pryszniców                                                                                      - codziennie

- czyszczenie dozowników na mydło w płynie, ręczniki i papier toaletowy             - codziennie

- mycie luster                                                                                                                     - wg potrzeb

- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych                                                     - codziennie

- uzupełnianie środków higienicznych

  (papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, środki zapachowe)        - wg potrzeb

- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek                                          - codziennie

- czyszczenie zasłon kabin prysznicowych                                                                   - 1 x w tygodniu

- czyszczenie osłon oświetlenia                                                                                      - 1 x w miesiącu

- czyszczenie grzejników c.o.                                                                                           - 1 x w miesiącu

 

f ) grupa 6 – Pokoje noclegowe, sanitariaty przy pokojach

- odkurzanie i mycie podłóg                                                                                            - wg potrzeb

- odkurzanie wykładzin dywanowych                                                                            - wg potrzeb

- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek                                           - wg potrzeb

- przecieranie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli                                      - wg potrzeb

- przecieranie na wilgotno wewnętrznych powierzchni mebli                                    - wg potrzeb

- przecieranie na mokro parapetów                                                                                 - 1 x w tygodniu

- mycie, oczyszczanie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, podłóg i ścian              - wg potrzeb

- mycie armatury  i pryszniców                                                                                      - wg potrzeb

- mycie luster                                                                                                                     - wg potrzeb

- czyszczenie dozowników na mydło w płynie, ręczniki i papier toaletowy             - wg potrzeb

- uzupełnianie środków higienicznych

  (papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, środki zapachowe)        - wg potrzeb

- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek                                           - wg potrzeb

- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych                                                     - wg potrzeb

- mycie okien i parapetów zewnętrznych                                                                       - 1 x w miesiącu

- czyszczenie osłon oświetlenia                                                                                      - 1 x w miesiącu

- czyszczenie grzejników c.o.                                                                                           - 1 x w miesiącu

- wietrzenie pomieszczeń                                                                                                  - wg potrzeb

 

g) grupa 7 – Pokój administracyjny, portiernia, kawiarnia

- odkurzanie i mycie podłóg                                                                                            - codziennie

- mycie nawierzchni pomieszczeń zaleconymi środkami                                             - codziennie

- przecieranie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli i biurek                        - codziennie         

- przecieranie na wilgotno wewnętrznych powierzchni mebli i biurek                      - codziennie

- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek                                           - codziennie

- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych                                                     - codziennie

- czyszczenie telefonów z dezynfekcją słuchawek                                                       - codziennie

- czyszczenie urządzeń elektronicznych                                                                        - codziennie

- mycie luster                                                                                                                     - wg potrzeb

- przecieranie na mokro parapetów                                                                                 - 1 x w tygodniu

- mycie okien i parapetów zewnętrznych                                                                       - 1 x w miesiącu

- czyszczenie osłon oświetlenia                                                                                      - 1 x w miesiącu

- czyszczenie grzejników c.o.                                                                                           - 1 x w miesiącu

- wietrzenie pomieszczeń                                                                                                  - wg potrzeb

 

h) grupa 8 – Magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenia gospodarcze

- mycie nawierzchni pomieszczeń zaleconymi środkami                                             - 1 x w tygodniu

- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek                                           - 1 x w tygodniu

- mycie i dezynfekcja urządzeń do ćwiczeń                                                                   - 1 x w tygodniu

 

i) Grupa 9 – Wejście główne

- mycie lub odśnieżanie nawierzchni przed wejściem                                                  - codziennie

- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek                                           - codziennie

- mycie daszka nad wejściem                                                                                           - 1 x w kwartale

 

6) harmonogram pracy (obsada):

Prace powinny być wykonywane wg poniższego harmonogramu.

Styczeń-Kwiecień  Październik-Grudzień

Dni powszednie

Ilość

Zakres

14:00 - 22:00

1 osoba

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, portiernia, kawiarnia, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenia gospodarcze.

Pokoje noclegowe.

17:00 - 22:00

1 osoba

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, portiernia, kawiarnia, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenia gospodarcze.

Pokoje noclegowe.

19:00 - 01:00

1 osoba

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia - Mycie mechaniczne

 

Soboty

Ilość

Zakres

12:00 - 20:00

1 osoba

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski,

Pokoje noclegowe.

19:00 - 23:00

1 osoba

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia - Mycie mechaniczne

 

Niedziele

Ilość

Zakres

12:00 - 20:00

1 osoba

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski.

Pokoje noclegowe.

16:00 - 20:00

1 osoba

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia - Mycie mechaniczne

 

Styczeń-Kwiecień           - wszystkie soboty w miesiącu, 2 niedziele w miesiącu.

Październik -Grudzień     - wszystkie soboty w miesiącu, 2 niedziele w miesiącu.

 

KWIECIEŃ

SPRZĄTANIE GENERALNE

Zakres

DOKŁADNA DATA                             DO UZGODNIENIA

- dwustronne mycie ścian osłonowych przeszklonych (okien)

 na wysokości wraz z parapetami,

- kompleksowe mycie parkietu z naniesieniem środka ochronnego wg zaleceń producenta,             

 - przecieranie na mokro  konstrukcji koszy głównych do koszykówki,

- przecieranie na mokro konstrukcji koszy bocznych do koszykówki,         

- czyszczenie osłon oświetlenia górnego,                                     

- przetarcie na mokro tablicy wyników,

- przetarcie na mokro konstrukcji drewnianej sufitu hali

- mycie daszków nad wejściem głównym i w. awaryjnymi

 

 

Maj

Dni powszednie

Ilość

Zakres

14:00 - 22:00

1 osoba

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, portiernia, kawiarnia, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenia gospodarcze.

Pokoje noclegowe.

17:00 - 22:00

1 osoba

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, portiernia, kawiarnia, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenia gospodarcze.

Pokoje noclegowe.

19:00 - 01:00

1 osoba

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia

Mycie mechaniczne

 

Soboty

Ilość

Zakres

12:00 - 20:00

1 osoba

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski,

Pokoje noclegowe.

19:00 - 23:00

1 osoba

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia

Mycie mechaniczne

 

Maj                       - 2 soboty w miesiącu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Czerwiec

Dni powszednie

Ilość

Zakres

14:00 - 22:00

2 osoby

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, hala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, portiernia, kawiarnia, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenia gospodarcze.

Pokoje noclegowe – wg potrzeb.

17:00 - 22:00

1 osoba

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, hala sportowa, salka fitness, siłownia

Mycie mechaniczne

 

Soboty

Ilość

Zakres

12:00 - 20:00

1 osoba

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, hala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski,

Pokoje noclegowe.

19:00 - 23:00

1 osoba

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, hala sportowa, salka fitness, siłownia

Mycie mechaniczne

 

Czerwiec              - 1 sobota w miesiącu

 

 

Lipiec-Sierpień

Dni powszednie

Ilość

Zakres

14:00 - 22:00

2 osoby

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, hala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, portiernia, kawiarnia, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenia gospodarcze.

Pokoje noclegowe.

17:00 - 22:00

1 osoba

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, hala sportowa, salka fitness, siłownia

Mycie mechaniczne

 

Lipiec-Sierpień      - 2 x w dni powszednie

 

Wrzesień

Dni powszednie

Ilość

Zakres

14:00 - 22:00

2 osoby

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, hala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, portiernia, kawiarnia, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenia gospodarcze.

Pokoje noclegowe – wg potrzeb.

17:00 - 22:00

1 osoba

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, hala sportowa, salka fitness, siłownia

Mycie mechaniczne

 

Soboty

Ilość

Zakres

12:00 - 20:00

1 osoba

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, hala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski,

Pokoje noclegowe.

19:00 - 23:00

1 osoba

Hole komunikacyjne, hol wejściowy, hala sportowa, salka fitness, siłownia

Mycie mechaniczne

 

Wrzesień             - 1 sobota w miesiącu

PAŹDZIERNIK

SPRZĄTANIE GENERALNE

Zakres

DOKŁADNA DATA                             DO UZGODNIENIA

- dwustronne mycie ścian osłonowych przeszklonych (okien)

 na wysokości wraz z parapetami,

- kompleksowe mycie parkietu z naniesieniem środka ochronnego wg zaleceń producenta,             

 - przecieranie na mokro  konstrukcji koszy głównych do koszykówki,

- przecieranie na mokro konstrukcji koszy bocznych do koszykówki,         

- czyszczenie osłon oświetlenia górnego,                                     

- przetarcie na mokro tablicy wyników,

- przetarcie na mokro konstrukcji drewnianej sufitu hali

- mycie daszków nad wejściem głównym i w. awaryjnymi

 

 

2. Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości hali sportowej w Sławnie przy Placu Sportowym 1  powierzchni całkowitej 1271,73 m2

1) metraże pomieszczeń do sprzątania:

L. p.

Nazwa pomieszczenia

Pow. użytkowa

m2

Posadzka

1

Hala sportowa

780,30

Parkiet

2

Salka korekcyjna

155,70

Parkiet

3

Hol

5,74

Terakota

4

Korytarz

45,50

Terakota

5

Przedsionek

3,70

Terakota

6

Szatnia dziewcząt

16,50

Terakota

7

WC dziewcząt

1,62

Terakota

8

Przedsionek

3,70

Terakota

 

Natryski

28,70

Terakota

9

Szatnia chłopców

16,50

Terakota

10

WC chłopców

1,62

Terakota

11

Pokój administracyjny

15,95

Panele

12

Pomieszczenie gospodarcze

18,00

Terakota

14

Wejście główne

18,00

Terakota

 

2) zestawienie podłóg i posadzek:

- parkiet                                                          - 936,00 m2

- terakota                                                        - 319,78m2

- panele                                                          -   15,95 m2

 

3)  powierzchnie przeszklone:

- drzwi                                                           -   33,00 m2

- okna                                                            -   48,36 m2

- ścienna osłona przeszklona                            - 134,40 m2

 

4) zestawienie armatury sanitarnej:

- podajnik papieru toaletowego                       -   3 szt.

- podajniki do ręczników jednorazowych         -   3 szt.

- automatyczne mydelniczki                             -   3 szt.

- muszle ustępowe                                           -   3 szt.

- prysznice                                                      - 12 szt.

- umywalki                                                      -   7 szt.

- kosze na śmieci                                             -   5 szt.

- kosze na śmieci zewnętrzne                           -   2 szt.

 

5) harmonogram prac:

a) grupa 1 – Korytarz, hol wejściowy

- odkurzanie i wycieranie na wilgotno powierzchni podłóg                                       - codziennie

- mycie mechaniczne posadzek                                                                                       - codziennie

- wycieranie na wilgotno lub odśnieżanie wejścia głównego                                    - codziennie

- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek                                           - codziennie

- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych                                                     - codziennie

- mycie okien wewnętrznych                                                                                           - 1 x w miesiącu

- czyszczenie osłon oświetlenia                                                                                      - 1 x w miesiącu

- czyszczenie grzejników c.o.                                                                                           - 1 x w miesiącu

 

b) grupa 2 – Hala sportowa, salka korekcyjna

- odkurzanie nawierzchni hali i salki po zajęciach szkolnych                                     - codziennie

- odkurzanie i mycie maszynowe nawierzchni hali i salki zaleconymi środkami      - codziennie

- miejscowe usuwanie intensywnych zabrudzeń zalecanymi środkami                    - wg potrzeb

- odkurzenie i  przecieranie na mokro trybun drewnianych                                        - codziennie

- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek                                           - codziennie

- przecieranie na mokro ławek gimnastycznych                                                           - 1 x w tygodniu 

- przecieranie na mokro drabinek gimnastycznych                                                      - 1 x w tygodniu

- przecieranie na mokro  konstrukcji koszy do koszykówki bocznych                      - 1 x w miesiącu

- przecieranie na mokro  konstrukcji koszy głównych                                 - 1 x w miesiącu

- przecieranie na mokro tablicy wyników                                                                      - 1 x w kwartale

- tablic głównych i bocznych do koszykówki                                                               - 1 x w kwartale

- mycie okien i parapetów                                                                                                - 1 x w kwartale

- dwustronne mycie ścian osłonowych przeszklonych na wysokości                     - 2 x w roku

- czyszczenie osłon oświetlenia górnego                                                                      - 1 x w roku

 

c) grupa 3 – Szatnie

- przecieranie na mokro nawierzchni szatni po zajęciach szkolnych                         - codziennie

- mycie nawierzchni szatni                                                                               - codziennie

- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek                                           - codziennie

- przecieranie na mokro ławko-wieszaków                                                                     - codziennie

- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych                                                     - codziennie

- czyszczenie osłon oświetlenia                                                                                      - 1 x w miesiącu

- czyszczenie grzejników c.o.                                                                                           - 1 x w miesiącu

- mycie okien                                                                                                                      - 1 x w kwartale

 

d) grupa 4 – Sanitariaty, natryski

- mycie, oczyszczanie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, podłóg i ścian              - codziennie

- mycie armatury  i pryszniców                                                                                      - codziennie

- czyszczenie dozowników na mydło w płynie, ręczniki i papier toaletowy             - codziennie

- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych                                                     - codziennie

- uzupełnianie środków higienicznych

(papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, środki zapachowe)          - wg potrzeb

- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek                                           - codziennie

- czyszczenie osłon oświetlenia                                                                                      - 1 x w miesiącu

- czyszczenie grzejników c.o.                                                                                           - 1 x w miesiącu

- mycie okien i parapetów                                                                                                - 1 x w kwartale

 

e) grupa 5 – Pokój administracyjny

- odkurzanie i mycie podłóg                                                                                            - codziennie

- przecieranie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli i biurek                        - codziennie         

- przecieranie na wilgotno wewnętrznych powierzchni mebli i biurek                      - codziennie

- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek                                           - codziennie

- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych                                                     - codziennie

- czyszczenie urządzeń elektronicznych                                                                        - codziennie

- przecieranie na mokro parapetów                                                                                 - 1 x w tygodniu

- mycie okien i parapetów zewnętrznych                                                                       - 1 x w kwartale

- czyszczenie osłon oświetlenia                                                                                      - 1 x w miesiącu

- czyszczenie grzejników c.o.                                                                                           - 1 x w miesiącu

- wietrzenie pomieszczeń                                                                                                  - wg potrzeb

 

f ) grupa 6 – Magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze

- mycie nawierzchni pomieszczeń                                                                                   - 1 x w tygodniu

- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek                                           - 1 x w tygodniu

- mycie i dezynfekcja urządzeń do ćwiczeń                                                                   - 1 x w tygodniu

 

g) grupa 7 – Wejście główne i wyjścia ewakuacyjne

- mycie lub odśnieżanie nawierzchni przed wejściem                                                  - codziennie

- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek                                           - codziennie

- mycie daszka nad wejściem                                                                                           - 1 x w kwartale

 

6) harmonogram pracy (obsada):

Prace powinny być wykonywane wg poniższego harmonogramu.

 

Styczeń-Maj

Dni powszednie

Ilość

Zakres

14:00 - 16:00

20:00 - 24:00

1 osoba

Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne.

 

Soboty

Ilość

Zakres

20:00 - 24:00

1 osoba

Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne.

 

Niedziele

Ilość

Zakres

17:00 - 19:00

1 osoba

Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne.

 

Styczeń-Maj          :                  - wszystkie soboty w miesiącu,

- 2 niedziele w miesiącu.

 

 

KWIECIEŃ

SPRZĄTANIE GENERALNE

Zakres

DOKŁADNA DATA                             DO UZGODNIENIA

- dwustronne mycie ścian osłonowych przeszklonych (okien)

 na wysokości wraz z parapetami,

- kompleksowe mycie parkietu z naniesieniem środka ochronnego wg zaleceń producenta,             

 - przecieranie na mokro  konstrukcji koszy głównych do koszykówki,

- przecieranie na mokro konstrukcji koszy bocznych do koszykówki,         

- czyszczenie osłon oświetlenia górnego,                                     

- przetarcie na mokro tablicy wyników,

- przetarcie na mokro konstrukcji drewnianej sufitu hali

- mycie daszków nad wejściem głównym i w. awaryjnymi

 

Czerwiec

Dni powszednie

Ilość

Zakres

14:00 - 18:00

1 osoba

Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne.

 

Soboty

Ilość

Zakres

18:00 - 22:00

1 osoba

Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne.

 

Czerwiec              - 2 soboty w miesiącu

 

Lipiec-Sierpień

Dni powszednie

Ilość

Zakres

12:00 - 16:00

1 osoba

Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne.

 

Soboty

Ilość

Zakres

18:00 - 22:00

1 osoba

Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne.

 

Lipiec-Sierpień      - 2 x w dni powszednie,

- 2 soboty w miesiącu

Wrzesień

Dni powszednie

Ilość

Zakres

14:00 - 18:00

1 osoba

Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne.

 

Soboty

Ilość

Zakres

18:00 - 22:00

1 osoba

Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne.

 

Wrzesień              - 2 soboty w miesiącu

 

PAŹDZIERNIK

SPRZĄTANIE GENERALNE

Zakres

DOKŁADNA DATA                             DO UZGODNIENIA

- dwustronne mycie ścian osłonowych przeszklonych (okien)

 na wysokości wraz z parapetami,

- kompleksowe mycie parkietu z naniesieniem środka ochronnego wg zaleceń producenta,             

 - przecieranie na mokro  konstrukcji koszy głównych do koszykówki,

- przecieranie na mokro konstrukcji koszy bocznych do koszykówki,         

- czyszczenie osłon oświetlenia górnego,                                     

- przetarcie na mokro tablicy wyników,

- przetarcie na mokro konstrukcji drewnianej sufitu hali

- mycie daszków nad wejściem głównym i w. awaryjnymi

Październik-Grudzień

Dni powszednie

Ilość

Zakres

14:00 - 16:00

20:00 - 24:00

1 osoba

Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne.

 

Soboty

Ilość

Zakres

20:00 - 24:00

1 osoba

Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne.

 

Niedziele

Ilość

Zakres

17:00 - 19:00

1 osoba

Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne.

 

Październik-Grudzień               - wszystkie soboty w miesiącu,

- 2 niedziele w miesiącu.

 

 

3. Kompleksowe sprzątanie Biuro Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sławnie przy

Placu Sportowym 1  powierzchni całkowitej 85,71 m2

1) Spis pomieszczeń:

L. p.

Nazwa pomieszczenia

Pow. użytkowa

m2

Posadzka

1

Przedsionek

4,60

Panele

 

Aneks kuchenny

4,56

Panele

 

Pokój

12,65

Panele

2

Pokój

11,90

Panele

3

Pokój

17,01

Panele

4

Łazienka

2,80

Terakota

5

Klatka schodowa

32,19

Terakota, Panele

2) zestawienie podłóg i posadzek:

- terakota                                                        -    2,89 m2

- panele                                                          -  82,82 m2

 

3) powierzchnie przeszklone:

- okna                                                            - 9,24 m2

 

4) zestawienie armatury sanitarnej:

- podajnik papieru toaletowego                       -   1 szt.

- podajniki do ręczników jednorazowych         -   2 szt.

- automatyczne mydelniczki                             -   1 szt.

- muszle ustępowe                                           -   1 szt.

- prysznice                                                      -   1 szt.

- umywalki                                                      -   1 szt.

- zlewozmywak                                               -   1 szt.

- kosze na śmieci                                             -   5 szt.

 

5) harmonogram prac:

a) grupa 1 – Pokoje biurowe

- odkurzanie i mycie podłóg                                                                                            - codziennie

- mycie nawierzchni pomieszczeń zaleconymi środkami                                             - codziennie

- przecieranie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli i biurek                        - codziennie         

- przecieranie na wilgotno wewnętrznych powierzchni mebli i biurek                      - codziennie

- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek                                           - codziennie

- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych                                                     - codziennie

- czyszczenie telefonów z dezynfekcją słuchawek                                                       - codziennie

- czyszczenie urządzeń elektronicznych-z wyłączeniem monitorów                          - codziennie

- mycie luster                                                                                                                     - wg potrzeb

- przecieranie na mokro parapetów                                                                                 - 1 x w tygodniu

- mycie okien i parapetów zewnętrznych                                                                       - 1 x w miesiącu

- czyszczenie osłon oświetlenia                                                                                      - 1 x w miesiącu

- czyszczenie grzejników c.o.                                                                                           - 1 x w miesiącu

- wietrzenie pomieszczeń                                                                                                  - wg potrzeb

 

b) grupa 2 – Łazienka

- mycie, oczyszczanie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, podłóg i ścian              - codziennie

- mycie armatury  i pryszniców                                                                                      - codziennie

- czyszczenie dozowników na mydło w płynie, ręczniki i papier toaletowy             - codziennie

- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych                                                     - codziennie

- uzupełnianie środków higienicznych

(papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, środki zapachowe)          - wg potrzeb

- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek                                           - codziennie

- czyszczenie osłon oświetlenia                                                                                      - 1 x w miesiącu

- czyszczenie grzejników c.o.                                                                                           - 1 x w miesiącu

 

c) grupa 3 – Hol komunikacyjne, klatka schodowa

- odkurzanie i wycieranie na wilgotno powierzchni podłóg                                       - codziennie

- mycie lub odśnieżanie nawierzchni przed wejściem                                                  - codziennie

- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek                                           - codziennie

 

6) harmonogram pracy (obsada):

Prace powinny być wykonywane wg poniższego harmonogramu.

Styczeń- Grudzień

Dni powszednie

Ilość

Zakres

18:00-20:00

1 osoba

Pokoje biurowe, łazienka, klatka schodowa, schody

 

III. Zakres wykonywanych czynności:

Wykonawca zobowiązuje się, że:

- będzie utrzymywać na bieżąco ład i porządek oraz zabezpieczać mienie znajdujące się w pomieszczeniach obiektu,

- po zakończeniu sprzątania zabezpieczy obiekt zgodnie z uzyskanym dostępem do systemu kodowania i zabezpieczania obiektów,

- nie będzie używał do wykonywania usługi żadnych materiałów zakazanych przepisami szczegółowymi,

 

IV. Wymagany sprzęt, środki i materiały:

1.       Przedmiot umowy Wykonawca wykona z własnych środków i materiałów.

2.       Do kompleksowego sprzątania hali widowiskowo-sportowej przy SP Nr 3 Wykonawca zapewni szorowarkę prowadzoną ręcznie, zasilaną bateryjnie.

3.       Do kompleksowego sprzątania hali sportowej przy GM Nr 1 Zamawiający zapewni szorowarkę prowadzoną ręcznie , zasilaną sieciowo.

4.       Wykonawca zobowiązany jest zastosować środki przewidziane dla posadzek sportowych zgodnie z załączoną do Specyfikacji Technicznej instrukcją eksploatacyjną dla powierzchni poliuretanowych i parkietu pokrytego lakierem wodnym.

5.       Do sprzątania generalnego (2 razy w roku) wykonawca zapewni:

1)     rusztowanie aluminiowe o wysokości 12m z kółkami odpowiednimi do przemieszczania się po nawierzchni poliuretanowej,

2)     podnośnik o wysokości podnoszenia 30m

6.       Środki higieniczne dla swoich pracowników: papier toaletowy, ręczniki, płyn do mycia naczyń, mydło, zapewnia Wykonawca.

7.       Wymagane środki i materiały: papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, mydło w płynie, kostki do WC, środki dezynfekujące do WC, środki do armatury łazienkowej, środki do usuwania zabrudzeń stałych, środki do czyszczenia sprzętu komputerowego, środki do czyszczenia i konserwacji podłóg sportowych  wyszczególnione w  Specyfikacji Technicznej zapewnia Wykonawca.

8.       Wszystkie wymienione środki chemiczne muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w obiektach użyteczności publicznej.

 

UWAGA:

1.      W obiektach przy ul. Sempołowskiej 3A i przy Placu Sportowym 1 odbywają się zajęcia szkolne systemem lekcyjnym od godziny 8:00 do 15:30. Przyjmujemy, że podczas maksymalnego wykorzystania, w jednym okresie (godz. lekcyjna) w obiektach znajduje się ok. 30 osób. W roku szkolnym dziennie z obiektu przy ul. Sempołowskiej 3C korzysta ok. 300 osób. W roku szkolnym dziennie z obiektu przy Placu Sportowym korzysta        ok. 200 osób.

2.      Szatnie z natryskami powinny być sprzątane każdorazowo po wyjściu grupy ćwiczącej. Hale sportowe powinny być myte maszynowo na każde zlecenie Zamawiającego.

3.      Ze względu na organizację roku szkolnego i występujące w nim przerwy związane z wakacjami i przerwami 2 miesiące jako wakacyjne, są to: lipiec, sierpień. Przewidujemy, że w tym czasie miesięczny koszt sprzątania (a tym samym jego zakres i częstotliwość), nie przekroczą poziomu 20% normalnego kosztów z miesiąca nie wakacyjnego. W miesiącach maj i wrzesień hale wykorzystywane są na poziomu 80% normalnego czasu pracy.

4.      Ofertę stanowi podanie cennika za zamawiana usługę w całym okresie trwania tj. 12 miesięcy .

5.      Właściwe środki czystości, materiały eksploatacyjne( worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie) oraz urządzenia i przybory do sprzątania dostarczy Wykonawca.

6.      Wykonawca do sprzątania hali widowiskowo – sportowej przy ul. Sempołowskiej 3C zapewni szorowarkę prowadzoną ręcznie, zasilaną bateryjnie.

7.      Wykonawca do sprzątania hali widowiskowo – sportowej przy Placu Sportowym 1 zapewni szorowarkę prowadzoną ręcznie, zasilaną bateryjnie.

V. Zaleca się użytkowanie, czyszczenie podłogi: poliuretanowa nawierzchnia Sportowa

     Pulastic w hali widowiskowo sportowej ul. Sempołowskiej 3C przez producenta tych

     podłóg stanowiącymi załącznik Nr 1 do specyfikacji technicznej.

 

VI. Zaleca się użytkowanie, czyszczenie podłogi drewnianej pokrytej lakierem Pall X Sport

     w hali sportowej ul. Plac Sportowy 1 środkami stanowiącymi załącznik nr 2 do

     specyfikacji technicznej.

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Kowalczyk 09-12-2010 13:09
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 09-12-2010
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Kowalczyk 09-12-2011 13:22