spec tech
Załącznik nr 7
do specyfikacji istotnych
warunków zamówień
Specyfikacja Techniczna
I. Na wykonanie usługi polegającej na kompleksowym sprzątaniu:
1. Hali widowiskowo-sportowej przy ul. Sempołowskiej 3C w Sławnie.
2. Hali sportowej w Sławnie, Plac Sportowy 1
3. Biuro Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sławnie, Plac Sportowy 1
II. Przedmiotem zamówienia jest:
1. Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości hali widowiskowo-sportowej w Sławnie przy ul. Sempołowskiej 3C o powierzchni całkowitej 1970,63 m2
1) metraże pomieszczeń do sprzątania:
L. p. |
Nr pom. |
Nazwa pomieszczenia |
Pow. użytkowa m2 |
Posadzka |
1 |
23 |
Hala sportowa |
985,57 |
PNS Pulastic RDT |
2 |
23 |
Widownia |
140,09 |
PNS Pulastic RDT |
3 |
6 |
Siłownia |
63,27 |
PNS Pulastic RDT |
4 |
5 |
Salka fitness |
62,52 |
PNS Pulastic RDT |
5 |
7 |
Pokój administracyjny |
20,17 |
PNS Pulastic RDT |
6 |
7a |
WC + natrysk |
10,33 |
Terakota |
7 |
4 |
Szatnia dla widzów |
10,02 |
PNS Pulastic RDT |
8 |
3 |
WC dla widzów-męskie |
7,26 |
Terakota |
9 |
2 |
WC dla widzów-damskie |
6,62 |
Terakota |
10 |
1 |
Portiernia |
7,26 |
PNS Pulastic RDT |
11 |
19 |
Szatnia |
16,69 |
PNS Pulastic RDT |
12 |
19 |
Przedsionek |
2,63 |
PNS Pulastic RDT |
13 |
19 |
WC dla niepełnosprawnych |
4,75 |
Terakota |
14 |
19 |
Natryski |
23,17 |
Terakota |
15 |
17 |
Pomieszczenie gospodarcze |
2,38 |
PNS Pulastic RDT |
16 |
16 |
Przedsionek |
3,32 |
PNS Pulastic RDT |
17 |
16 |
Szatnia |
19,60 |
PNS Pulastic RDT |
18 |
16 |
Natryski |
23,17 |
Terakota |
19 |
16 |
WC |
2,22 |
Terakota |
20 |
15 |
Przedsionek |
2,63 |
PNS Pulastic RDT |
21 |
15 |
Szatnia |
19,11 |
PNS Pulastic RDT |
22 |
14 |
Pokój nauczycielski |
11,16 |
PNS Pulastic RDT |
23 |
13 |
Pomieszczenie gospodarcze |
2,42 |
PNS Pulastic RDT |
24 |
12 |
Przedsionek |
2,62 |
PNS Pulastic RDT |
25 |
12 |
Szatnia |
18,17 |
PNS Pulastic RDT |
26 |
12 |
Natryski |
23,35 |
Terakota |
27 |
12 |
WC |
19,60 |
Terakota |
28 |
11 |
Przedsionek |
3,51 |
PNS Pulastic RDT |
29 |
11 |
Szatnia |
18,88 |
PNS Pulastic RDT |
30 |
10 |
Pomieszczenie gospodarcze |
2,42 |
PNS Pulastic RDT |
31 |
9 |
Magazyn sprzętu sportowego |
50,90 |
PNS Pulastic RDT |
32 |
- |
Hole komunikacyjne |
156,14 |
PNS Pulastic RDT |
33 |
- |
Hol wejściowy |
50,12 |
PNS Pulastic RDT |
34 |
22 |
Kawiarnia |
23,97 |
Terakota |
35 |
22 |
Bufet |
7,90 |
Terakota |
36 |
22 |
WC |
1,18 |
Terakota |
37 |
22 |
Korytarz |
1,71 |
Terakota |
38 |
22 |
Magazyn |
2,22 |
Terakota |
39 |
Box 1 |
Przedsionek |
3,48 |
Terakota |
40 |
Box 1 |
Pokój noclegowy – 2 os. |
8,97 |
Wykładzina PCV |
41 |
Box 1 |
Pokój noclegowy – 3 os. |
14,43 |
Wykładzina PCV |
42 |
Box 1 |
Łazienka |
4,15 |
Terakota |
43 |
Box 2 |
Przedsionek |
3,48 |
Terakota |
44 |
Box 2 |
Pokój noclegowy – 2 os. |
10,64 |
Wykładzina PCV |
45 |
Box 2 |
Pokój noclegowy – 3 os. |
14,43 |
Wykładzina PCV |
46 |
Box 2 |
Łazienka |
4,13 |
Terakota |
47 |
Box 3 |
Przedsionek |
3,48 |
Terakota |
48 |
Box 3 |
Pokój noclegowy – 2 os. |
8,97 |
Wykładzina PCV |
49 |
Box 3 |
Pokój noclegowy – 3 os. |
13,75 |
Wykładzina PCV |
50 |
Box 3 |
Łazienka |
4,15 |
Terakota |
51 |
Box 4 |
Przedsionek |
3,50 |
Terakota |
52 |
Box 4 |
Pokój noclegowy – 2 os. |
9,45 |
Wykładzina PCV |
53 |
Box 4 |
Pokój gospodarczy |
14,48 |
Terakota |
54 |
Box 4 |
Łazienka |
4,15 |
Terakota |
55 |
- |
Wejście główne |
6,75 |
Terakota |
56 |
- |
Wejście box 1 |
2,29 |
Terakota |
57 |
- |
Wejście box 2 |
2,29 |
Terakota |
58 |
- |
Wejście box 3 |
2,29 |
Terakota |
59 |
- |
Wejście box 4 |
2,29 |
Terakota |
2) zestawienie podłóg i posadzek:
- Poliuretanowa Nawierzchnia Sportowa RDT - 1.671,60 m2
- terakota - 215,36 m2
- wykładzina PCV - 80,64 m2
3) powierzchnie przeszklone:
- drzwi - 26 m2
- okna - 152 m2
- ściana osłona nowa przeszklona - 286 m2
- daszki nad wejściami - 19 m2
4) zestawienie armatury sanitarnej:
- podajnik papieru toaletowego - 9 szt.
- podajniki do ręczników jednorazowych - 7 szt.
- automatyczne mydelniczki - 7 szt.
- muszle ustępowe - 9 szt.
- prysznice - 19 szt.
- umywalki - 7 szt.
- pisuary - 3 szt.
- zlewozmywaki - 2 szt.
- kosze na śmieci - 14 szt.
- kosze na śmieci zewnętrzne - 1 szt.
5) harmonogram prac:
a) grupa 1 – Hole komunikacyjne, hol wejściowy
- odkurzanie i wycieranie na wilgotno powierzchni podłóg - codziennie
- mycie mechaniczne posadzek zaleconymi środkami - codziennie
- wycieranie na wilgotno lub odśnieżanie wejścia głównego - codziennie
- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek - codziennie
- przecieranie parapetów - codziennie
- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie
- mycie okien i parapetów zewnętrznych - 1 x w miesiącu
- czyszczenie osłon oświetlenia - 1 x w miesiącu
- czyszczenie grzejników c.o. - 1 x w miesiącu
b) grupa 2 – Hala sportowa, trybuna
- odkurzanie nawierzchni hali po zajęciach szkolnych - codziennie
- odkurzanie i mycie maszynowe nawierzchni hali zaleconymi środkami - codziennie
- miejscowe usuwanie intensywnych zabrudzeń zalecanymi środkami - wg potrzeb
- odkurzenie i przecieranie na mokro trybun drewnianych - codziennie
- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek - codziennie
- przecieranie na mokro ławek gimnastycznych - 1 x w tygodniu
- przecieranie na mokro drabinek gimnastycznych - 1 x w tygodniu
- przecieranie na mokro kratek wentylacyjnych - 1 x w tygodniu
- przecieranie na mokro osłon nagrzewnic - 1 x w miesiącu
- czyszczenie osłon oświetlenia bocznego - 1 x w miesiącu
- przecieranie na mokro konstrukcji koszy do koszykówki bocznych - 1 x w miesiącu
- przecieranie na mokro tablicy wyników - 2 x w roku
- tablic głównych i bocznych do koszykówki - 2 x w roku
- dwustronne mycie ścian osłonowych przeszklonych na wysokości - 2 x w roku
- przecieranie na mokro konstrukcji koszy głównych - 2 x w roku
- czyszczenie osłon oświetlenia górnego - 2 x w roku
- przetarcie na mokro konstrukcji drewnianej sufitu hali - 2 x w roku
c) grupa 3 – Siłownia, salka fitness
- odkurzanie nawierzchni salek po zajęciach szkolnych - codziennie
- odkurzanie i mycie maszynowe nawierzchni salek zaleconymi środkami - codziennie
- miejscowe usuwanie intensywnych zabrudzeń zalecanymi środkami - wg potrzeb
- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek - codziennie
- przecieranie na mokro parapetów - codziennie
- mycie luster - wg potrzeb
- mycie i dezynfekcja hantli i gryfów - codziennie
- mycie i dezynfekcja tapicerowanych urządzeń do ćwiczeń - codziennie
- przecieranie na mokro drabinek gimnastycznych i szafek - 1 x w tygodniu
- mycie i dezynfekcja pozostałych urządzeń do ćwiczeń - 1 x w tygodniu
- mycie i dezynfekcja karimat, piłek, stepów i pozostałego wyposażenia- 1x w miesiącu
- mycie okien i parapetów zewnętrznych - 1 x w miesiącu
- czyszczenie osłon oświetlenia - 1 x w miesiącu
- czyszczenie grzejników c.o. - 1 x w miesiącu
- wietrzenie pomieszczeń - wg potrzeb
d) grupa 4 – Szatnie
- przecieranie na mokro nawierzchni szatni po zajęciach szkolnych - codziennie
- mycie nawierzchni szatni zaleconymi środkami - codziennie
- miejscowe usuwanie intensywnych zabrudzeń zalecanymi środkami - wg potrzeb
- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek - codziennie
- przecieranie na mokro ławko-wieszaków - codziennie
- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie
- czyszczenie osłon oświetlenia - 1 x w miesiącu
- czyszczenie grzejników c.o. - 1 x w miesiącu
e) grupa 5 – Sanitariaty, natryski
- mycie, oczyszczanie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, podłóg i ścian - codziennie
- mycie armatury i pryszniców - codziennie
- czyszczenie dozowników na mydło w płynie, ręczniki i papier toaletowy - codziennie
- mycie luster - wg potrzeb
- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie
- uzupełnianie środków higienicznych
(papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, środki zapachowe) - wg potrzeb
- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek - codziennie
- czyszczenie zasłon kabin prysznicowych - 1 x w tygodniu
- czyszczenie osłon oświetlenia - 1 x w miesiącu
- czyszczenie grzejników c.o. - 1 x w miesiącu
f ) grupa 6 – Pokoje noclegowe, sanitariaty przy pokojach
- odkurzanie i mycie podłóg - wg potrzeb
- odkurzanie wykładzin dywanowych - wg potrzeb
- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek - wg potrzeb
- przecieranie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli - wg potrzeb
- przecieranie na wilgotno wewnętrznych powierzchni mebli - wg potrzeb
- przecieranie na mokro parapetów - 1 x w tygodniu
- mycie, oczyszczanie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, podłóg i ścian - wg potrzeb
- mycie armatury i pryszniców - wg potrzeb
- mycie luster - wg potrzeb
- czyszczenie dozowników na mydło w płynie, ręczniki i papier toaletowy - wg potrzeb
- uzupełnianie środków higienicznych
(papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, środki zapachowe) - wg potrzeb
- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek - wg potrzeb
- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - wg potrzeb
- mycie okien i parapetów zewnętrznych - 1 x w miesiącu
- czyszczenie osłon oświetlenia - 1 x w miesiącu
- czyszczenie grzejników c.o. - 1 x w miesiącu
- wietrzenie pomieszczeń - wg potrzeb
g) grupa 7 – Pokój administracyjny, portiernia, kawiarnia
- odkurzanie i mycie podłóg - codziennie
- mycie nawierzchni pomieszczeń zaleconymi środkami - codziennie
- przecieranie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli i biurek - codziennie
- przecieranie na wilgotno wewnętrznych powierzchni mebli i biurek - codziennie
- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek - codziennie
- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie
- czyszczenie telefonów z dezynfekcją słuchawek - codziennie
- czyszczenie urządzeń elektronicznych - codziennie
- mycie luster - wg potrzeb
- przecieranie na mokro parapetów - 1 x w tygodniu
- mycie okien i parapetów zewnętrznych - 1 x w miesiącu
- czyszczenie osłon oświetlenia - 1 x w miesiącu
- czyszczenie grzejników c.o. - 1 x w miesiącu
- wietrzenie pomieszczeń - wg potrzeb
h) grupa 8 – Magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenia gospodarcze
- mycie nawierzchni pomieszczeń zaleconymi środkami - 1 x w tygodniu
- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek - 1 x w tygodniu
- mycie i dezynfekcja urządzeń do ćwiczeń - 1 x w tygodniu
i) Grupa 9 – Wejście główne
- mycie lub odśnieżanie nawierzchni przed wejściem - codziennie
- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek - codziennie
- mycie daszka nad wejściem - 1 x w kwartale
6) harmonogram pracy (obsada):
Prace powinny być wykonywane wg poniższego harmonogramu.
Styczeń-Kwiecień Październik-Grudzień
Dni powszednie |
Ilość |
Zakres |
14:00 - 22:00 |
1 osoba |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, portiernia, kawiarnia, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenia gospodarcze. Pokoje noclegowe. |
17:00 - 22:00 |
1 osoba |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, portiernia, kawiarnia, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenia gospodarcze. Pokoje noclegowe. |
19:00 - 01:00 |
1 osoba |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia - Mycie mechaniczne |
Soboty |
Ilość |
Zakres |
12:00 - 20:00 |
1 osoba |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski, Pokoje noclegowe. |
19:00 - 23:00 |
1 osoba |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia - Mycie mechaniczne |
Niedziele |
Ilość |
Zakres |
12:00 - 20:00 |
1 osoba |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski. Pokoje noclegowe. |
16:00 - 20:00 |
1 osoba |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia - Mycie mechaniczne |
Styczeń-Kwiecień - wszystkie soboty w miesiącu, 2 niedziele w miesiącu.
Październik -Grudzień - wszystkie soboty w miesiącu, 2 niedziele w miesiącu.
KWIECIEŃ
SPRZĄTANIE GENERALNE |
Zakres |
DOKŁADNA DATA DO UZGODNIENIA |
- dwustronne mycie ścian osłonowych przeszklonych (okien) na wysokości wraz z parapetami, - kompleksowe mycie parkietu z naniesieniem środka ochronnego wg zaleceń producenta, - przecieranie na mokro konstrukcji koszy głównych do koszykówki, - przecieranie na mokro konstrukcji koszy bocznych do koszykówki, - czyszczenie osłon oświetlenia górnego, - przetarcie na mokro tablicy wyników, - przetarcie na mokro konstrukcji drewnianej sufitu hali - mycie daszków nad wejściem głównym i w. awaryjnymi |
Maj
Dni powszednie |
Ilość |
Zakres |
14:00 - 22:00 |
1 osoba |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, portiernia, kawiarnia, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenia gospodarcze. Pokoje noclegowe. |
17:00 - 22:00 |
1 osoba |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, portiernia, kawiarnia, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenia gospodarcze. Pokoje noclegowe. |
19:00 - 01:00 |
1 osoba |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia Mycie mechaniczne |
Soboty |
Ilość |
Zakres |
12:00 - 20:00 |
1 osoba |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski, Pokoje noclegowe. |
19:00 - 23:00 |
1 osoba |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, sala sportowa, salka fitness, siłownia Mycie mechaniczne |
Maj - 2 soboty w miesiącu
Czerwiec
Dni powszednie |
Ilość |
Zakres |
14:00 - 22:00 |
2 osoby |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, hala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, portiernia, kawiarnia, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenia gospodarcze. Pokoje noclegowe – wg potrzeb. |
17:00 - 22:00 |
1 osoba |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, hala sportowa, salka fitness, siłownia Mycie mechaniczne |
Soboty |
Ilość |
Zakres |
12:00 - 20:00 |
1 osoba |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, hala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski, Pokoje noclegowe. |
19:00 - 23:00 |
1 osoba |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, hala sportowa, salka fitness, siłownia Mycie mechaniczne |
Czerwiec - 1 sobota w miesiącu
Lipiec-Sierpień
Dni powszednie |
Ilość |
Zakres |
14:00 - 22:00 |
2 osoby |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, hala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, portiernia, kawiarnia, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenia gospodarcze. Pokoje noclegowe. |
17:00 - 22:00 |
1 osoba |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, hala sportowa, salka fitness, siłownia Mycie mechaniczne |
Lipiec-Sierpień - 2 x w dni powszednie
Wrzesień
Dni powszednie |
Ilość |
Zakres |
14:00 - 22:00 |
2 osoby |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, hala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, portiernia, kawiarnia, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenia gospodarcze. Pokoje noclegowe – wg potrzeb. |
17:00 - 22:00 |
1 osoba |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, hala sportowa, salka fitness, siłownia Mycie mechaniczne |
Soboty |
Ilość |
Zakres |
12:00 - 20:00 |
1 osoba |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, hala sportowa, salka fitness, siłownia, szatnie, sanitariaty, natryski, Pokoje noclegowe. |
19:00 - 23:00 |
1 osoba |
Hole komunikacyjne, hol wejściowy, hala sportowa, salka fitness, siłownia Mycie mechaniczne |
Wrzesień - 1 sobota w miesiącu
PAŹDZIERNIK
SPRZĄTANIE GENERALNE |
Zakres |
DOKŁADNA DATA DO UZGODNIENIA |
- dwustronne mycie ścian osłonowych przeszklonych (okien) na wysokości wraz z parapetami, - kompleksowe mycie parkietu z naniesieniem środka ochronnego wg zaleceń producenta, - przecieranie na mokro konstrukcji koszy głównych do koszykówki, - przecieranie na mokro konstrukcji koszy bocznych do koszykówki, - czyszczenie osłon oświetlenia górnego, - przetarcie na mokro tablicy wyników, - przetarcie na mokro konstrukcji drewnianej sufitu hali - mycie daszków nad wejściem głównym i w. awaryjnymi |
2. Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości hali sportowej w Sławnie przy Placu Sportowym 1 powierzchni całkowitej 1271,73 m2
1) metraże pomieszczeń do sprzątania:
L. p. |
Nazwa pomieszczenia |
Pow. użytkowa m2 |
Posadzka |
1 |
Hala sportowa |
780,30 |
Parkiet |
2 |
Salka korekcyjna |
155,70 |
Parkiet |
3 |
Hol |
5,74 |
Terakota |
4 |
Korytarz |
45,50 |
Terakota |
5 |
Przedsionek |
3,70 |
Terakota |
6 |
Szatnia dziewcząt |
16,50 |
Terakota |
7 |
WC dziewcząt |
1,62 |
Terakota |
8 |
Przedsionek |
3,70 |
Terakota |
|
Natryski |
28,70 |
Terakota |
9 |
Szatnia chłopców |
16,50 |
Terakota |
10 |
WC chłopców |
1,62 |
Terakota |
11 |
Pokój administracyjny |
15,95 |
Panele |
12 |
Pomieszczenie gospodarcze |
18,00 |
Terakota |
14 |
Wejście główne |
18,00 |
Terakota |
2) zestawienie podłóg i posadzek:
- parkiet - 936,00 m2
- terakota - 319,78m2
- panele - 15,95 m2
3) powierzchnie przeszklone:
- drzwi - 33,00 m2
- okna - 48,36 m2
- ścienna osłona przeszklona - 134,40 m2
4) zestawienie armatury sanitarnej:
- podajnik papieru toaletowego - 3 szt.
- podajniki do ręczników jednorazowych - 3 szt.
- automatyczne mydelniczki - 3 szt.
- muszle ustępowe - 3 szt.
- prysznice - 12 szt.
- umywalki - 7 szt.
- kosze na śmieci - 5 szt.
- kosze na śmieci zewnętrzne - 2 szt.
5) harmonogram prac:
a) grupa 1 – Korytarz, hol wejściowy
- odkurzanie i wycieranie na wilgotno powierzchni podłóg - codziennie
- mycie mechaniczne posadzek - codziennie
- wycieranie na wilgotno lub odśnieżanie wejścia głównego - codziennie
- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek - codziennie
- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie
- mycie okien wewnętrznych - 1 x w miesiącu
- czyszczenie osłon oświetlenia - 1 x w miesiącu
- czyszczenie grzejników c.o. - 1 x w miesiącu
b) grupa 2 – Hala sportowa, salka korekcyjna
- odkurzanie nawierzchni hali i salki po zajęciach szkolnych - codziennie
- odkurzanie i mycie maszynowe nawierzchni hali i salki zaleconymi środkami - codziennie
- miejscowe usuwanie intensywnych zabrudzeń zalecanymi środkami - wg potrzeb
- odkurzenie i przecieranie na mokro trybun drewnianych - codziennie
- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek - codziennie
- przecieranie na mokro ławek gimnastycznych - 1 x w tygodniu
- przecieranie na mokro drabinek gimnastycznych - 1 x w tygodniu
- przecieranie na mokro konstrukcji koszy do koszykówki bocznych - 1 x w miesiącu
- przecieranie na mokro konstrukcji koszy głównych - 1 x w miesiącu
- przecieranie na mokro tablicy wyników - 1 x w kwartale
- tablic głównych i bocznych do koszykówki - 1 x w kwartale
- mycie okien i parapetów - 1 x w kwartale
- dwustronne mycie ścian osłonowych przeszklonych na wysokości - 2 x w roku
- czyszczenie osłon oświetlenia górnego - 1 x w roku
c) grupa 3 – Szatnie
- przecieranie na mokro nawierzchni szatni po zajęciach szkolnych - codziennie
- mycie nawierzchni szatni - codziennie
- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek - codziennie
- przecieranie na mokro ławko-wieszaków - codziennie
- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie
- czyszczenie osłon oświetlenia - 1 x w miesiącu
- czyszczenie grzejników c.o. - 1 x w miesiącu
- mycie okien - 1 x w kwartale
d) grupa 4 – Sanitariaty, natryski
- mycie, oczyszczanie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, podłóg i ścian - codziennie
- mycie armatury i pryszniców - codziennie
- czyszczenie dozowników na mydło w płynie, ręczniki i papier toaletowy - codziennie
- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie
- uzupełnianie środków higienicznych
(papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, środki zapachowe) - wg potrzeb
- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek - codziennie
- czyszczenie osłon oświetlenia - 1 x w miesiącu
- czyszczenie grzejników c.o. - 1 x w miesiącu
- mycie okien i parapetów - 1 x w kwartale
e) grupa 5 – Pokój administracyjny
- odkurzanie i mycie podłóg - codziennie
- przecieranie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli i biurek - codziennie
- przecieranie na wilgotno wewnętrznych powierzchni mebli i biurek - codziennie
- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek - codziennie
- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie
- czyszczenie urządzeń elektronicznych - codziennie
- przecieranie na mokro parapetów - 1 x w tygodniu
- mycie okien i parapetów zewnętrznych - 1 x w kwartale
- czyszczenie osłon oświetlenia - 1 x w miesiącu
- czyszczenie grzejników c.o. - 1 x w miesiącu
- wietrzenie pomieszczeń - wg potrzeb
f ) grupa 6 – Magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze
- mycie nawierzchni pomieszczeń - 1 x w tygodniu
- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek - 1 x w tygodniu
- mycie i dezynfekcja urządzeń do ćwiczeń - 1 x w tygodniu
g) grupa 7 – Wejście główne i wyjścia ewakuacyjne
- mycie lub odśnieżanie nawierzchni przed wejściem - codziennie
- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek - codziennie
- mycie daszka nad wejściem - 1 x w kwartale
6) harmonogram pracy (obsada):
Prace powinny być wykonywane wg poniższego harmonogramu.
Styczeń-Maj
Dni powszednie |
Ilość |
Zakres |
14:00 - 16:00 20:00 - 24:00 |
1 osoba |
Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne. |
Soboty |
Ilość |
Zakres |
20:00 - 24:00 |
1 osoba |
Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne. |
Niedziele |
Ilość |
Zakres |
17:00 - 19:00 |
1 osoba |
Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne. |
Styczeń-Maj : - wszystkie soboty w miesiącu,
- 2 niedziele w miesiącu.
KWIECIEŃ
SPRZĄTANIE GENERALNE |
Zakres |
DOKŁADNA DATA DO UZGODNIENIA |
- dwustronne mycie ścian osłonowych przeszklonych (okien) na wysokości wraz z parapetami, - kompleksowe mycie parkietu z naniesieniem środka ochronnego wg zaleceń producenta, - przecieranie na mokro konstrukcji koszy głównych do koszykówki, - przecieranie na mokro konstrukcji koszy bocznych do koszykówki, - czyszczenie osłon oświetlenia górnego, - przetarcie na mokro tablicy wyników, - przetarcie na mokro konstrukcji drewnianej sufitu hali - mycie daszków nad wejściem głównym i w. awaryjnymi |
Czerwiec
Dni powszednie |
Ilość |
Zakres |
14:00 - 18:00 |
1 osoba |
Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne. |
Soboty |
Ilość |
Zakres |
18:00 - 22:00 |
1 osoba |
Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne. |
Czerwiec - 2 soboty w miesiącu
Lipiec-Sierpień
Dni powszednie |
Ilość |
Zakres |
12:00 - 16:00 |
1 osoba |
Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne. |
Soboty |
Ilość |
Zakres |
18:00 - 22:00 |
1 osoba |
Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne. |
Lipiec-Sierpień - 2 x w dni powszednie,
- 2 soboty w miesiącu
Wrzesień
Dni powszednie |
Ilość |
Zakres |
14:00 - 18:00 |
1 osoba |
Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne. |
Soboty |
Ilość |
Zakres |
18:00 - 22:00 |
1 osoba |
Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne. |
Wrzesień - 2 soboty w miesiącu
PAŹDZIERNIK
SPRZĄTANIE GENERALNE |
Zakres |
DOKŁADNA DATA DO UZGODNIENIA |
- dwustronne mycie ścian osłonowych przeszklonych (okien) na wysokości wraz z parapetami, - kompleksowe mycie parkietu z naniesieniem środka ochronnego wg zaleceń producenta, - przecieranie na mokro konstrukcji koszy głównych do koszykówki, - przecieranie na mokro konstrukcji koszy bocznych do koszykówki, - czyszczenie osłon oświetlenia górnego, - przetarcie na mokro tablicy wyników, - przetarcie na mokro konstrukcji drewnianej sufitu hali - mycie daszków nad wejściem głównym i w. awaryjnymi |
Październik-Grudzień
Dni powszednie |
Ilość |
Zakres |
14:00 - 16:00 20:00 - 24:00 |
1 osoba |
Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne. |
Soboty |
Ilość |
Zakres |
20:00 - 24:00 |
1 osoba |
Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne. |
Niedziele |
Ilość |
Zakres |
17:00 - 19:00 |
1 osoba |
Korytarz, hol wejściowy, hala sportowa, salka korekcyjna, szatnie, sanitariaty, natryski, pokój administracyjny, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenie gospodarcze. Mycie ręczne i mechaniczne. |
Październik-Grudzień - wszystkie soboty w miesiącu,
- 2 niedziele w miesiącu.
3. Kompleksowe sprzątanie Biuro Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sławnie przy
Placu Sportowym 1 powierzchni całkowitej 85,71 m2
1) Spis pomieszczeń:
L. p. |
Nazwa pomieszczenia |
Pow. użytkowa m2 |
Posadzka |
1 |
Przedsionek |
4,60 |
Panele |
|
Aneks kuchenny |
4,56 |
Panele |
|
Pokój |
12,65 |
Panele |
2 |
Pokój |
11,90 |
Panele |
3 |
Pokój |
17,01 |
Panele |
4 |
Łazienka |
2,80 |
Terakota |
5 |
Klatka schodowa |
32,19 |
Terakota, Panele |
2) zestawienie podłóg i posadzek:
- terakota - 2,89 m2
- panele - 82,82 m2
3) powierzchnie przeszklone:
- okna - 9,24 m2
4) zestawienie armatury sanitarnej:
- podajnik papieru toaletowego - 1 szt.
- podajniki do ręczników jednorazowych - 2 szt.
- automatyczne mydelniczki - 1 szt.
- muszle ustępowe - 1 szt.
- prysznice - 1 szt.
- umywalki - 1 szt.
- zlewozmywak - 1 szt.
- kosze na śmieci - 5 szt.
5) harmonogram prac:
a) grupa 1 – Pokoje biurowe
- odkurzanie i mycie podłóg - codziennie
- mycie nawierzchni pomieszczeń zaleconymi środkami - codziennie
- przecieranie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli i biurek - codziennie
- przecieranie na wilgotno wewnętrznych powierzchni mebli i biurek - codziennie
- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek - codziennie
- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie
- czyszczenie telefonów z dezynfekcją słuchawek - codziennie
- czyszczenie urządzeń elektronicznych-z wyłączeniem monitorów - codziennie
- mycie luster - wg potrzeb
- przecieranie na mokro parapetów - 1 x w tygodniu
- mycie okien i parapetów zewnętrznych - 1 x w miesiącu
- czyszczenie osłon oświetlenia - 1 x w miesiącu
- czyszczenie grzejników c.o. - 1 x w miesiącu
- wietrzenie pomieszczeń - wg potrzeb
b) grupa 2 – Łazienka
- mycie, oczyszczanie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, podłóg i ścian - codziennie
- mycie armatury i pryszniców - codziennie
- czyszczenie dozowników na mydło w płynie, ręczniki i papier toaletowy - codziennie
- opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie
- uzupełnianie środków higienicznych
(papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, środki zapachowe) - wg potrzeb
- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek - codziennie
- czyszczenie osłon oświetlenia - 1 x w miesiącu
- czyszczenie grzejników c.o. - 1 x w miesiącu
c) grupa 3 – Hol komunikacyjne, klatka schodowa
- odkurzanie i wycieranie na wilgotno powierzchni podłóg - codziennie
- mycie lub odśnieżanie nawierzchni przed wejściem - codziennie
- przecieranie lub mycie drzwi wraz z dezynfekcją klamek - codziennie
6) harmonogram pracy (obsada):
Prace powinny być wykonywane wg poniższego harmonogramu.
Styczeń- Grudzień
Dni powszednie |
Ilość |
Zakres |
18:00-20:00 |
1 osoba |
Pokoje biurowe, łazienka, klatka schodowa, schody |
III. Zakres wykonywanych czynności:
Wykonawca zobowiązuje się, że:
- będzie utrzymywać na bieżąco ład i porządek oraz zabezpieczać mienie znajdujące się w pomieszczeniach obiektu,
- po zakończeniu sprzątania zabezpieczy obiekt zgodnie z uzyskanym dostępem do systemu kodowania i zabezpieczania obiektów,
- nie będzie używał do wykonywania usługi żadnych materiałów zakazanych przepisami szczegółowymi,
IV. Wymagany sprzęt, środki i materiały:
1. Przedmiot umowy Wykonawca wykona z własnych środków i materiałów.
2. Do kompleksowego sprzątania hali widowiskowo-sportowej przy SP Nr 3 Wykonawca zapewni szorowarkę prowadzoną ręcznie, zasilaną bateryjnie.
3. Do kompleksowego sprzątania hali sportowej przy GM Nr 1 Zamawiający zapewni szorowarkę prowadzoną ręcznie , zasilaną sieciowo.
4. Wykonawca zobowiązany jest zastosować środki przewidziane dla posadzek sportowych zgodnie z załączoną do Specyfikacji Technicznej instrukcją eksploatacyjną dla powierzchni poliuretanowych i parkietu pokrytego lakierem wodnym.
5. Do sprzątania generalnego (2 razy w roku) wykonawca zapewni:
1) rusztowanie aluminiowe o wysokości 12m z kółkami odpowiednimi do przemieszczania się po nawierzchni poliuretanowej,
2) podnośnik o wysokości podnoszenia 30m
6. Środki higieniczne dla swoich pracowników: papier toaletowy, ręczniki, płyn do mycia naczyń, mydło, zapewnia Wykonawca.
7. Wymagane środki i materiały: papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, mydło w płynie, kostki do WC, środki dezynfekujące do WC, środki do armatury łazienkowej, środki do usuwania zabrudzeń stałych, środki do czyszczenia sprzętu komputerowego, środki do czyszczenia i konserwacji podłóg sportowych wyszczególnione w Specyfikacji Technicznej zapewnia Wykonawca.
8. Wszystkie wymienione środki chemiczne muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w obiektach użyteczności publicznej.
UWAGA:
1. W obiektach przy ul. Sempołowskiej 3A i przy Placu Sportowym 1 odbywają się zajęcia szkolne systemem lekcyjnym od godziny 8:00 do 15:30. Przyjmujemy, że podczas maksymalnego wykorzystania, w jednym okresie (godz. lekcyjna) w obiektach znajduje się ok. 30 osób. W roku szkolnym dziennie z obiektu przy ul. Sempołowskiej 3C korzysta ok. 300 osób. W roku szkolnym dziennie z obiektu przy Placu Sportowym korzysta ok. 200 osób.
2. Szatnie z natryskami powinny być sprzątane każdorazowo po wyjściu grupy ćwiczącej. Hale sportowe powinny być myte maszynowo na każde zlecenie Zamawiającego.
3. Ze względu na organizację roku szkolnego i występujące w nim przerwy związane z wakacjami i przerwami 2 miesiące jako wakacyjne, są to: lipiec, sierpień. Przewidujemy, że w tym czasie miesięczny koszt sprzątania (a tym samym jego zakres i częstotliwość), nie przekroczą poziomu 20% normalnego kosztów z miesiąca nie wakacyjnego. W miesiącach maj i wrzesień hale wykorzystywane są na poziomu 80% normalnego czasu pracy.
4. Ofertę stanowi podanie cennika za zamawiana usługę w całym okresie trwania tj. 12 miesięcy .
5. Właściwe środki czystości, materiały eksploatacyjne( worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie) oraz urządzenia i przybory do sprzątania dostarczy Wykonawca.
6. Wykonawca do sprzątania hali widowiskowo – sportowej przy ul. Sempołowskiej 3C zapewni szorowarkę prowadzoną ręcznie, zasilaną bateryjnie.
7. Wykonawca do sprzątania hali widowiskowo – sportowej przy Placu Sportowym 1 zapewni szorowarkę prowadzoną ręcznie, zasilaną bateryjnie.
V. Zaleca się użytkowanie, czyszczenie podłogi: poliuretanowa nawierzchnia Sportowa
Pulastic w hali widowiskowo sportowej ul. Sempołowskiej 3C przez producenta tych
podłóg stanowiącymi załącznik Nr 1 do specyfikacji technicznej.
VI. Zaleca się użytkowanie, czyszczenie podłogi drewnianej pokrytej lakierem Pall X Sport
w hali sportowej ul. Plac Sportowy 1 środkami stanowiącymi załącznik nr 2 do
specyfikacji technicznej.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Kowalczyk | 09-12-2010 13:09 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 09-12-2010 | |
Ostatnia aktualizacja: | Krzysztof Kowalczyk | 09-12-2011 13:22 |